10 spraw, których nauczył nas Steve Jobs Can, jeśli chodzi o pozycjonowanie

Niezbyt drogie pozycjonowanie - nieskomplikowany środek żeby Twoja strona www wzleciała nad konkurencję

Kiedy Internet wchodził pod strzechy pozycjonowanie nie było wówczas aż tak kluczowe. Pod warunkiem byliśmy zaintrygowani jakimś zagadnieniem to musieliśmy wiedzieć adres danej witryny internetowej albo korzystaliśmy spośród katalogów
webowych które grupowały strony www według odpowiednych działów. Razem z progresem ogólnoświatowej sieci coraz wyższą famę zdobywały wyszukiwarki internetowe za pomocą których mieliśmy możliwość odszukać interesujące naszą firmę tematy. Obecnie najpopularniejszą z nich jest bezspornie Yahoo jakkolwiek istnieją także swoim alternatywy np. Bing bądź Yahoo. Jednakże przypuszczalnie nikt nie ma wątpliwości iż to produkt marki z siedzibą w Mountain View jest królem na tymże polu. Możemy się na to obrażać ale to jak i również tak nie przekształci istniejącego stanu sprawy. Twierdzi się nawet, iż jeśli jakiegoś elementu nie ma w Bing to nie istnieje i jest to po partii racja. Mamy możliwość się zżynać na taki stan rzeczy ale nie dysponujemy wszak nawet narzędzi aby to przerobić. Forma kwestii domaga się jedynie naszej akceptacji. Idąc dalej tym tropem trzeba wspomnieć jak potężne przesłanie posiadają wyszukiwania Google w teraźniejszym marketingu tzw. e -commerce i kwestia pozycjonowania. W ubiegłym wieku wystarczyła prosta witryna www by zaistnieć w sieci. W dniu dzisiejszym to podstawa bez której mnóstwo biznesów nie zaakceptować ma szans na koszty utrzymania się na rynku. Kontrahent szukający określonego artykułu ewentualnie oferty poszukuje najczęściej po necie, zastanawia się i po pewnym czasie dokonuje decyzji o nabyciu. Jeśli prowadzisz prywatne przedsiębiorstwo to bez 2 zdań masz obowiązek zainwestować przy pozycjonowanie.

Tutaj pożądane byłoby sobie oznajmić parę słów o pozycjonowaniu.
Ogólnie powinno się stwierdzić, że jest to seria przeróżnych prac które mają na celu umiejscowienie polskiej witryny internetowej na jak najwyższej pozycji w efektach wyszukań Google. Badania statystyczne jasno demonstrują, iż liczy się tutaj de facto tylko i wyłącznie 1 strona z rezultatami. Jeśli nasza strona internetowa www odnajdzie się na dalszych to nie posiadamy większych szans w zaistnienie on-line a naszym samym świadomości potencjalnych odbiorców. Jeżeli jednak już wyszukasz się na pierwszej witrynie (a w zasadzie Twoja strona www) to najbardziej liczną kilkalność mają strony znajdujące się w czołówce wyszukań. Około od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście tych witryn które zostały opłacona i jako reklamy w każdej sytuacji są na czele).

Pozycjonowanie tworzy się przede wszystkim z prac o charakterze SEO. Rozumiemy tutaj w pierwszej kolejności takie kwestii jak przyzwoicie wyznaczone frazy pod pozycjonowanie (słowa poprzez które przypuszczalny Internauta zostanie szukał i do nas trafi). Np. jeśli kierujemy warsztat fotograficzny to były by to takie słowa jak: foto, fotografie, fotki, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, tanio foto tanie zdjęcia itp. Dodatkowo trzeba wtrącić na temat zlokalizowaniu naszego miejsca tj. nazwa miasta czy też okolicy w którym znajduje się nasz punkt, w takim przypadku fraza przyjęła żeby postać np. foto warszawa. Bez wątpienia placówek zajmujących się zdjęciami jest masa natomiast co za tym idzie tego wariantu fraza jest wysoce konkurencyjna co powoduje że nasze działania muszą zostać jeszcze wzmocnione za pośrednictwem szereg innych czynności. O ile dopiero budujemy naszą witrynę to zwróćmy uwagę które słowa umieszczamy na własnej stronie. Robot googla czyli program przeszukujący odmęty necie jest tak skonstruowany, iż widzi jedynie tekst przy postaci danego kodu np. html. Tym samym na polskiej witrynie winny się znaleźć takie słowa jak napomknięte już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest żeby były one umieszczone zawsze na początku akapitów tzw. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. jak i również w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Oprócz tego ważne jest linkowanie wewnętrzne to znaczy np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy dotrzeć na treści o podobnej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony zaś tym samym szybciej będzie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w wynikach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie grafik, obrazków i zdjęć które umieszczamy na naszej witrynie. W pierwszej kolejności to sama nazwa pliku np. grafiki mogą mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Prócz tego zdjęcia umożliwiają rozwijanie znaczników „alt” czyli charakterystyk do fotografii i w tym miejscu również możemy umieścić słowa kluczowe na jakich szczególnie nam zależy. Nie wolno nam bez wątpienia przesadzić z ich ilością ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą postać pozycjonowania. Przy okazji warto dodać o takiej rzeczy jak wielkość umieszczanych grafik. Kompresja bardzo często wydaje się tutaj wskazana. Pomimo argumentu, że szybkość przesyłania danych empirycznych zwiększa się to jednak wielkie grafiki wyświetlają się więcej a co za tym idzie wpływają na przyjmowanie strony przez Internautę. Witryna www która wczytuje się wolno jest rzadziej odwiedzana poprzez użytkowników a jeśli w tej chwili na nią wstępują to zirytowani długością ładowania szybko z niej uciekają. Tenże aspekt także wpływa w pozycjonowanie. Nie możemy na temat tym zapominać. Dodatkowo powinno się zadbać w tym rejonie o responsywność strony innymi słowy przystosowanie jej do rozmaitych urządzeń na których stanie się wyświetlana np. komputer windowsie, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całe szczęście w tym momencie jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron internetowych www jak i również to bez znajomości systemu kodowania html. Responsywność stron wydaje się być w nich standardowym programem. Wobec tego umila to w dostrzegalnej mierze pozycjonowanie.

Pozycjonowanie a content marketing

Jest to również wielce istotny czynnik jaki oddziałuje na pozycję naszej strony w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za wsparciem zawartości naszej strony. Bardziej obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki wozów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji na temat naszej firmie i propozycji mogą być takie artykuły jak np. „Jak wyselekcjonować najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na jak zwracać uwagę” - spośród jednej stron to pożyteczna wiedza, która jest przydatna dla naszego potencjalnego konsumenta albo „Kiedy należy wymienić opony - zużycie bieżnika”. http://waltersbredahl8.xtgem.com/__xt_blog/__xtblog_entry/14422600-pozycjonowanie-witryny-internetowej#xt_blog Dajemy realną wartość w postaci praktycznych porad a ponadto zwiększamy prawdopodobieństwo że podana osoba to właśnie w naszym zakładzie zdecyduje się dzięki wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu zależy oczywiście od branży w jakiej działy. Wydawać by się mogło, że nie wszędzie można go zastosować. Jednak specjaliści z branży wskazują że można to sprawić wszędzie nawet jeśli sprzedajemy np. muszle klozetowe. Całokształt zależy od działu twórczego. W tym miejscu możemy gładko przejść do kolejnego zagadnienia ściśle powiązanego z wyżej opisanym zagadnieniem.

Social media i pozycjonowanie

Do niedawna pozycjonowanie a obecność po social mediach nie była aż tak ważnym. Dzięki dziś jest to nieodzowne. Takiego typu platformy jak Facebook, Youtube, Instagram, Twitter jak i również jeszcze kilka mniej popularnych również mają spore przesłanie jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą one stanowić znakomity sposób dzięki dotarcie do potencjalnego kontrahenta i zbudowanie rozpoznawalności swej marki. Ważnym jest aby treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda jednostka zajmująca się profesjonalnie social mediami powie, że wydaje się być to klucz to odniesienia powodzenia.

Ponadto na pozycjonowanie wpływ mają takie działania jak spersonalizowana reklama yahoo adwords. Nie wydaje się być to niedrogie narzędzie ale wysoce efektywne na zdobycie klienta tuż przy założeniu, że jest wykorzystywana w umiejętny sposób. W jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię internetową i chcemy zwiększyć handel. Aby pozycjonowanie było sprawne musimy określić grupę docelową do której chcemy dotrzeć i słowa kluczowe według wpisaniu których dana postać będzie „bombardowana” reklamami wraz z naszą księgarnią lub już konkretnym tytułem którego przy danym czasie szuka. Bing wie o nas raz za razem więcej a tym samym marketing przez nich oferowana wydaje się być bardzo skuteczna i przy wielu sytuacjach przynosząca zysk.

Pozycjonowanie i link bulding. Konstruowania sieci linków nie mamy możliwość też w tym względzie przeoczyć. W prostych słowach rozchodzi o to, że ranga naszej strony i jej „siła” zależy od liczby linków jakie do niej prowadzą i jakości ludzi linków czyli pozycji stron na których się mieszczą się. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku tego artykułu. Tutaj jednak spełniają inną funkcję niż posiadało to jeszcze miejsce jakiekolwiek kilkanaście lat wstecz.
Po jakim sposób możemy konstruować pozycję naszej strony i od czego zacząć jeśli interesuje nas pozycjonowanie. Odpowiednim rozwiązaniem w tym obrębie jest skorzystanie z wsparcia specjalistów, którzy pomogą naszej firmie zbudować pozycję naszej witryny. Warto w niniejszym względzie zwracać uwagę na kilka ważnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie projekty już zostały przez tą kobietą zrealizowane, jakie efekty sprowadzają ich działania (czy są natychmiastowe ale krótkotrwałe czy trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego wynagrodzenia żądają za swoje posługi i czy sami istnieją rozpoznawalni w sieci.